Mitkä ihmeen kampanjasivut?

Hakukonemarkkinoinnin ja optimoinnin täsmälääke tuottaa hurjia tuloksia

Ländäri, landing page, kampanjasivu, mainossivu, onepager - ja mitä näitä hieman ainakin aluksi korvaan epämääräisiltä (ja ärsyttäviltäkin) kuulostavia kutsuma- tai lempinimiä tällä hakokoneoptimoinnin ja markkinoinnin todellisella täsmäaseella nyt sitten taas olikaan. 😉

Mistä on kysymys?

Kampanjasivut (voi olla myös siis vain yksi web-sivu) on käytännössä omaan domain-osoitteeseen (esim. perinnönjakotampere.fi) rakennettu tiettyyn tuotteeseen tai palveluun keskittyvä erillinen sivusto, joka tukee yrityksen varsinaista kotisivua ja joka optimoidaan tekstisisällön, kuvien ja muiden hakukoneoptimoinnissa käytettävien toimenpiteiden avulla menestymään nimenomaan hakukoneen (käytännössä Googlen) luonnollisten hakutulosten joukossa (ei maksettujen klikkimainosten).

Kampanjasivu on kuin netissä oleva printtimedian A4-esitteen tai flyerin vastine

Jos ajattelee asiaa perinteisen printtimedian käsittein, kampanjasivu kannattaa tai sen voi mieltää erilliseksi "A4-esitteeksi tai flyeriksi" netissä, joka keskittyy vain tietyn tuotteen, palvelun tai vaikkapa tapahtuman markkinointiin.


Tavoitteena aina ykkössija Googlen hakutuloksissa

Hakukoneoptimoidun kampanjasivun ainoa (ja oikein tehtynä jopa todennäköinen) tavoite on saavuttaa hakukoneen luonnollisten hakutulosten ykkössija (joka saa jopa 33% kaikista klikkauksista) ja sitä kautta tuottaa yrityksen tuotteelle ja palveluille lisää kysyntää sekä tietysti myyntiä.Sanna Silvola, Laurentium Oy


Hakukoneoptimoinnin tavoitteena aina Googlen kärkisijat

Varoitus! Varaudu laittamaan puhelin kiinni

Mainnossivujen tulokset (usein kärkisijoilla tai aivan ensimmäisenä hakutuloksissa) ovat parhaimmillaan olleet asiakkaidemme kanssa tuloksiltaan sellaisia menestystarinoita, että kysyntä on ylittänyt tarjonnan totaalisesti ja asiakkaamme ovat joutuneet pyytämään meitä sulkemaan mainossivuston liiallisen kysynnän vuoksi.

Kuulostaa tietysti mainospuheelta, ja sitähän se onkin, mutta 100% totta kuitenkin.

Toinen - ja se huonompi - vaihtoehto olisi asiakkaalla ollut sulkea puhelin, joten yhteistuumin asiakkaan kanssa päädyimme keskeyttämään mainonnan toistaiseksi, jotta se voidaan taas tarvittaessa käynnistää uudelleen. Siitähän mainonnassa ja digitaalisessa markkinoinnissa luonnollisesti on myös kysymys.

Tässä esimerkki (kuvakaappaus) eräästä menestystarinasta (kampanjasivu on Googlen luonnollisten hakutulosten ykkösenä), josta voit lukea myös asiakkaamme suositukset.


Hakukoneoptimointia Tampere • Laurentium Oy


Kerromme mielellämme lisää asiakkaidemme kampanjasivustojen (tai hakukoneoptimoitujen kotisivujen) avulla saavuttamasta menestyksestä.

Soita tai lähetä meille soittopyyntö oheisella lomakkeella!

Sanna Silvola - Laurentium Oy

Sanna Silvola
Puh. 050 480 2449

Lähetä soittopyyntö!

Lähetä meille soittopyyntö helposti oheisella lomakkeella niin otamme sinuun pikaisesti yhteyttä.

Yritys ja yhteyshenkilö(*)

Sähköpostiosoite(*)

Puhelinnumero(*)