Mitkä ihmeen kampanjasivut?
Hakukonemarkkinoinnin ja optimoinnin täsmälääke tuottaa hurjia tuloksia
Ländäri, landing page, kampanjasivu, mainossivu, onepager - ja mitä näitä hieman ainakin aluksi korvaan epämääräisiltä (ja ärsyttäviltäkin) kuulostavia kutsuma- tai lempinimiä tällä hakokoneoptimoinnin ja markkinoinnin todellisella täsmäaseella nyt sitten taas olikaan. 😉
Mistä on kysymys?
Kampanjasivusto (voi olla myös siis vain yksi web-sivu) on käytännössä omaan domain-osoitteeseen (esim. lakitoimisto-tampere.fi) rakennettu tiettyyn tuotteeseen tai palveluun keskittyvä erillinen sivusto.
Erillinen sivusto tuo yrityksellesi lisää asiakkaita
Erillinen omassa domainissa toimiva sivusto tukee yrityksesi varsinaisia kotisivuja ja se optimoidaan hakukoneystävällisesti tekstisisällön, kuvien ja muiden hakukoneoptimoinnissa käytettävien toimenpiteiden avulla menestymään Sinun yrityksellesi tärkeillä hakusanoilla nimenomaan hakukoneen (käytännössä Googlen) luonnollisten hakutulosten joukossa (ei maksettujen klikkimainosten).
Kampanjasivu on kuin netissä oleva printtimedian A4-esitteen tai flyerin vastine
Jos ajattelee asiaa perinteisen printtimedian käsittein, kampanjasivu kannattaa tai sen voi mieltää erilliseksi "A4-esitteeksi tai flyeriksi" netissä, joka keskittyy vain tietyn tuotteen, palvelun tai vaikkapa tapahtuman markkinointiin.
Miksi on tärkeää sijoittua hakukoneen 1. sivulle?
Tiesitkö, että lähes 90% kaikesta verkkoliikenteestä ohjautuu Googlen luonnollisisten (orgaanisten) hakutulosten myötä niiden yrityksien ja palveluntarjoajien kotisivuille, jotka sijoittuvat hakutuloksissa kärkituloksiin.
Tavoitteena aina ykkössija Googlen hakutuloksissa
Varoitus! Varaudu laittamaan puhelin kiinni
Mainnossivujen tulokset (usein kärkisijoilla tai aivan ensimmäisenä hakutuloksissa) ovat parhaimmillaan olleet asiakkaidemme kanssa tuloksiltaan sellaisia menestystarinoita, että kysyntä on ylittänyt tarjonnan totaalisesti ja asiakkaamme ovat joutuneet pyytämään meitä sulkemaan mainossivuston liiallisen kysynnän vuoksi.
Kuulostaa tietysti mainospuheelta, ja sitähän se onkin, mutta 100% totta kuitenkin.
Mainossivusto toimii välillä "liiankin hyvin" 😀
Mitä tulee yllä olleessa kappaleessa mainittuun liian hyvin toimineen mainossivuston sulkemiseen, niin asiakkaan kannalta se toinen (huonompi) vaihtoehto olisi ollut sulkea puhelin, joten yhdessä päädyimme keskeyttämään mainonnan siinä tilanteessa toistaiseksi.
Onneksi se voidaan taas aina tarvittaessa käynnistää uudelleen. Siitähän mainonnassa ja digitaalisessa markkinoinnissa luonnollisesti on myös kysymys.
Kaipaatko esimerkkiä?
Oheisessa kuvakaappauksessa näet esimerkin kampanjasivuston voimasta ja tamperelaisesta menestystarinasta eli asiakkaallemme tehty kampanjasivusto on Googlen luonnollisten hakutulosten ykkösenä hakusanoilla "kamerahuolto tampere". Tästä voit lukea myös asiakkaamme suositukset.
Meiltä saat lisää potkua hakukonenäkyvyyteen
Kerromme mielellämme lisää asiakkaidemme kampanjasivustojen (tai hakukoneoptimoitujen kotisivujen) avulla saavuttamasta menestyksestä.
Soita ja kysy lisää!
Soita puh. 050 480 2449 tai lähetä meille soittopyyntö oheisella lomakkeella!
Lähetä soittopyyntö!
Lähetä soittopyyntö helposti oheisella lomakkeella niin otamme sinuun pikaisesti yhteyttä.